Një studim i fundit nga AutoInsurance Center u shqyrtuan sjelljet në lidhje më dërgimin e mesazheve të 2060 shoferëve.
Studimi i shikoi situatat nga disa këndvështrime, nga ndryshimet e moshës, rëndësia e mesazheve, sesa shpesh i dërgonin mesazhet ndërsa drejtonin makinën, mesazhet më të shpeshta etj, raporton TechSot. Kompania gjithashtu analizoi edhe 21 mesazhet finale që janë dërguar përpara përplasjeve.
Arsyeja më e zakonshme e cituar nga studimi ishte se shoferët nxiteshin që të përgjigjeshin shpejt nga dikush që ato e kishin përzemër me rreth 26% e rasteve, 19% të rasteve e zinin personat që po bënin plane, 17% njerëzit që po prisnin për një kohë të gjatë një mesazh, 15 % personat që po prisnin për drejtime.
Pjesa e mbetur ishte për njerëzit që ishin të mërzitur, vetmia dhe depresioni për t'iu përgjigjur një mesazhi pune. Kur u pyet mbi rëndësinë e mesazhe, vetëm 8% e njerëzve tha se mesazhet ishin tepër të rëndësishme.
Lajmet përkatëse